Ralph Lauren, Incorporated – Een vertrouwde naam in kledinglijnen
Ralph Lauren is een particulier bedrijf dat een van de best verkopende kledinglijnen ter wereld is. Ralph Lauren is een van de meest herkenbare namen in de mode-industrie. Het staat wereldwijd bekend om zijn kleding van hoge kwaliteit, geweldige prijzen en uitstekende klantenservice. Het bedrijf staat ook bekend om zijn loyaliteit bij zijn klanten. Ralph Lauren is een particulier bedrijf dat internationaal bekend staat om zijn kledinglijnen voor heren, dames, kinderen en accessoires. Ralph Lauren is een in de VS gevestigd bedrijf dat populair is vanwege zijn trendy door Ralph Lauren geïnspireerde producten. Ralph Lauren is opgericht door de Amerikaanse kledingontwerper Ralph Lauren in een kleine winkel in Manhattan, NY.
Verschillende winkels in verschillende delen van de Verenigde Staten
Ralph Lauren staat bekend om zijn herenkleding, dameskleding, accessoires, badkleding, handtassen, sjaals, hoeden en horloges. Het heeft verschillende winkels in verschillende delen van de Verenigde Staten. Ralph Lauren staat ook bekend om zijn kenmerkende poloshirtlijn, die wereldwijd bekend is. Ralph Lauren is, ondanks dat het een particulier bedrijf is, nog steeds in staat om hoogwaardige en luxueuze kleding en accessoires te produceren. Het is geschikt voor alle soorten consumenten, van atleten tot modieuze casual shoppers. Ralph Lauren was een van de eerste kledingbedrijven die Hollywood-films goedkeurde. Het sponsorde ook de renovatie van het American Museum of Modern Art in New York City.
Een niet-beursgenoteerd bedrijf
Ralph Lauren is een niet-beursgenoteerd bedrijf en is niet gebonden aan enkele van de beperkingen die worden opgelegd door beursgenoteerde bedrijven. Enkele voorbeelden hiervan zijn het minimum aantal aandelen dat aan aandeelhouders wordt uitgegeven, beperkte handelsrechten, jaarlijkse winst- en winstdeling, dividendbeleid, enz. Het fortuin van Ralph Lauren is echter een product van grote risico’s en veel hard werk geweest. , naast een opmerkelijke visie. Het merk heeft altijd een aanzienlijk percentage van zijn klanten aangetrokken uit gezinnen met een gemiddeld inkomen, naast degenen die het zich kunnen veroorloven veel geld aan kleding uit te geven.